Politica de Confidențialitate, Protecția Datelor și Cookies
Cardinal Shipping Services vă va explica politica de confidențialitate cu privire la modul în care organizația noastră utilizează datele personale pe care le colectăm de la dvs. atunci când utilizați website-ul nostru și/sau prin e-mail sau prin rețelele sociale: WhatsApp, Microsoft Teams, Zoom, Skype, LinkedIn, Facebook etc sau ne contactați în mod direct.
Data Controller
Cardinal Shipping Services ia măsuri de precauție pentru securitatea și confidențialitatea datelor dvs. personale. Scopul acestei politici de confidențialitate este de a explica cum și de ce colectăm datele dumneavoastră cu caracter personal și pentru ce le folosim.
În contextul Regulamentului general privind protecția datelor (Regulation (EU) 2016/679 and Directive 95/46/EC), operatorul de date este:
Cardinal Shipping Services S.R.L., CIF: 13300220, cu sediul social în Constanta, str. Miron Costin nr.36, Sc B, Apart. 8, 900682, Romania, EUID: RO41807777
Pentru toate întrebările și reclamațiile referitoare la securitatea și confidențialitatea datelor dvs., vă rugăm să contactați Responsabilul nostru cu Protecția Datelor:
Dna Sorina Adam, e-mail: sorina@cardinal-shipping.com.
Confidențialitatea datelor
Cardinal Shipping Services este un procesator de date, care acționează ca o companie de recrutare, care prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal la solicitarea părții care angajează și pe baza instrucțiunilor acesteia și ca un centru de testare și formare, la cererea dumneavoastră.
Ce date colectăm:
Organizatia noastra colecteaza urmatoarele date personale:
Datele colectate vor fi utilizate exclusiv pentru procesul de screening și/sau de angajare. Acest proces poate include următoarele:
Verificarea datelor introduse - Informații personale și CNP;
Colectăm copii scanate în format pdf după: pașaport, Carnet de marinar, Brevet/Certificat de competență, certificate STCW (IMO), certificat internațional de vaccinare sau profilaxie conform reglementărilor internaționale de sănătate 2005, vize, test de limba engleză Marlins, diplome/licență/certificate de Calificare și alte certificate specifice. Putem solicita starea civilă a dvs, înălțimea/greutatea/ mărimea hainelor/ mărimea pantofilor;
Fotografie pentru prelucrarea datelor;
Certificat medical, PCR și/sau Teste Antigen, dar numai înainte de îmbarcare (înainte de zbor);
Completarea Fișei cu date personale, care include rudele apropiate (în scop de urgență), rudele apropiate, soțul/soția, copiii, părinții sau orice altă persoană autorizată pentru contact în caz de urgență: Nume complet, Adresă, Număr de telefon și tip de relație .
Informații despre contul bancar numai în moneda salariilor plătite, asigurări, vize de tranzit sau de afaceri/turist, teste lingvistice sau orice alte informații solicitate de terț pentru închiriere.
Informații conținute în orice comunicare pe care ne-o trimiteți prin e-mail sau prin intermediul site-ului nostru web, inclusiv conținutul comunicării și metadatele acestora;
Comunicare referitoare la procesarea documentelor în sensul menționat (e-mailuri, apeluri telefonice, mesaje SMS, WhatsApp), inclusiv conținutul comunicării și metadatele acestora;
Orice alte informații solicitate de tetra parte pentru în vederea angajării.
Verificarea refernțeilor.
Evaluarea calificărilor și abilităților necesare pentru a îndeplini postul pentru care aplicați;
Este posibil să cerem un scurt videoclip special pentru sudori (de exemplu, un videoclip de 2 min pentru o probă de sudură electrică);
chestionare și teste;
Îndeplinirea reglementărilor legale.
După ce documentele și formularele dumneavoastră sunt complete, iar dvs. veți fi atribuit unei nave, vom primi și vă vom transmite imediat documentele de îmbarcare: Agreement-ul cu salariile și programul de lucru incluse, Scrisoarea de călătorie, care include: detaliile zborului, codul de plată al biletelor de avion, detaliile agentului portuar, și numărul de telefon de urgență (24/7 Crew Travel Help Desk). Este posibil să vă solicităm datele contului dvs. bancar în moneda salariului cu care sunteți plătit, numai pentru transmiterea către terța parte (Angajatorul) pentru plata dvs. lunară.
Vă vom oferi sprijinul nostru pentru a finaliza toate procedurile necesare pentru formalitățile Covid-19 (de exemplu, Declarație de sănătate, Declarație PLF sau orice alte formulare cerute de autoritățile portului de îmbarcare, compania de zbor etc.).
Puteți solicita oricând corectarea și actualizarea datelor dumneavoastră, doar prin e-mail la adresa: css@cardinal-shipping.com și vă puteți retrage consimțământul anterior pentru prelucrarea datelor dumneavoastră sau puteți solicita ștergerea completă a fișierului, doar prin email la sorina@cardinal-shipping.com.
Accesarea datelor personale:
Accesul la înregistrările dumneavoastră personale este limitat la întreg personalul Cardinal Shipping Services, care participă la procesul de selecție.
Datele dumneavoastră personale vor fi salvate până când decideți să ne refuzați să le păstrăm pentru o perioadă mai lungă și să vă ținem la curent cu noile oportunități de angajare.
Datele sunt stocate pe un dispozitiv fizic, în cadrul Uniunii Europene, iar accesul la acesta este securizat la cel mai înalt nivel de standarde și practici tehnice.
Cum colectăm datele dumneavoastră:
Prin utilizarea site-ului www.cardinal-shipping.com, completarea formularului de pe website, CV-ul și evaluarea/ scrisoarea de recomandare, ca atasamente. Nu stocăm informații personale pe site-ul nostru web;
Direct, prin e-mail css@cardinal-shipping.com, NUMAI atunci când solicităm copii ale documentelor dumneavoastră;
Personal, cu limitare în perioada pandemică.
Cum folosim datele tale:
Prin e-mail, partajare cu terți (pentru angajare);
Direct, în persoană, și/sau e-mail către alte organizații pentru obținerea vizelor de călătorie, completarea formularelor necesare angajării și a altor forme de îmbarcare și/sau angajare, atât în țară, cât și în străinătate.
Pentru efectuarea Testului de Limbă Engleză Marlins sau pentru cursuri de formare profesională (numai datele personale incluse în cererile de înscriere).
Cum stocam datele dvs?
Datele sunt stocate pe un dispozitiv fizic, în cadrul Uniunii Europene, iar accesul la acestea este securizat cu cel mai înalt nivel de standarde și practici tehnice.
Datele dumneavoastră personale vor fi salvate până când decideți să ne refuzați păstrarea pentru o perioadă mai lungă de timp, ca să vă ținem la curent cu noile oportunități de angajare. Vom păstra datele dumneavoastră personale și/sau copii ale documentelor dumneavoastră valabile până la data la care veți solicita prin email la: sorina@cardinal-shipping.com sau prin poștă, la sediul social al companiei, sau în caz de incapacitate de muncă, pensionare sau deces.
Care sunt drepturile dvs. privind protecția datelor?
Compania noastră dorește să se asigure că sunteți pe deplin conștient de toate drepturile dumneavoastră de protecție a datelor. Fiecare utilizator are dreptul la următoarele:
Dreptul de acces - Aveți dreptul de a solicita copii ale datelor dumneavoastră personale de la Compania noastră. Este posibil să vă percepem o mică taxă pentru acest serviciu.
Dreptul la rectificare - Aveți dreptul de a cere companiei noastre să corecteze orice informații pe care le considerați inexacte. De asemenea, aveți dreptul de a cere Companiei noastre să completeze informațiile pe care le considerați incomplete sau să vă actualizeze dosarul.
Dreptul de ștergere - Aveți dreptul de a solicita companiei noastre ștergerea datelor dumneavoastră personale în anumite condiții.
Dreptul de a restricționa prelucrarea - Aveți dreptul de a solicita Companiei noastre să restricționeze prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în anumite condiții.
Dreptul de a vă opune prelucrării - aveți dreptul de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră personale de către Compania noastră, în anumite condiții.
Dacă doriți să vă exercitați oricare dintre aceste drepturi, vă rugăm să ne scrieți prin cerere expresă trimisă prin e-mail la: sorina@cardinal-shipping.com, prin Fax: +40 241 558558 sau prin poștă la sediul social al companiei, adresa declarată. pe site-ul nostru web: www.cardinal-shipping.com. Avem 15 de zile pentru a răspunde solicitării dvs.
Divulgarea informațiilor personale
Putem divulga informațiile dvs. personale oricăruia dintre angajații, ofițerii, asiguratorii, recruiterii, companii, terte, organizatii sau servicii consulare, transport persoane, angajatorii sau subcontractanții noștri după cum este necesar, în mod rezonabil, pentru scopurile prevăzute în această politică.
Putem dezvălui informațiile dvs. personale oricărei companii, după cum este necesar, în mod rezonabil, pentru scopurile prevăzute în această politică.
Putem dezvălui informațiile dumneavoastră personale:
în măsura cerută de lege și de o hotărâre judecătorească;
în legătură cu orice procedură judiciară potențială sau în curs, conform legislației române;
pentru a stabili, exercita sau apăra drepturile noastre legale (inclusiv furnizarea de informații către terți în scopul prevenirii fraudei și reducerii riscului);
oricărei persoane, dacă suntem obligați printr-o decizie a Curții sau o autoritate, ar putea dispune dezvăluirea informațiilor personale.
Nu vom dezvălui informațiile dumneavoastră personale, cu excepția cazurilor prevăzute în această politică.
Ce sunt cookie?
Cookie-urile sunt fișiere text plasate pe computerul dvs. pentru a colecta informații standard despre jurnalul de internet și comportamentul vizitatorilor. Când vizitați web-site-ul nostru, putem colecta informații de la dvs. automat prin cookie-uri sau tehnologie similară.
Pentru mai multe detalii accesati: http://www.allaboutcookies.org/
Cum folosim cookie?
Compania noastră folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența pe site-ul nostru web, inclusiv:
Mentinerea conexiunii
Contac |